VML pozostaje kluczową agencją IKEA w Polsce

VML i IKEA przedłużają trwającą od 2018 roku współpracę. VML w dalszym ciągu będzie kluczową agencją obsługującą tego klienta w Polsce.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
VML pozostaje kluczową agencją IKEA w Polsce

Od 2018 roku VML odgrywa kluczową rolę w opracowywaniu i wdrażaniu kompleksowych kampanii dla IKEA - od planowania strategicznego i kreatywnego, po produkcję i wdrożenie w poszczególnych kanałach komunikacji. 

Przedłużenie umowy zapewnia kontynuację współpracy w 2025 roku. Kluczowym obszarem w tym roku będzie dalszy rozwój i działania w ramach platformy komunikacyjnej Hej IKEA, opracowanej i wdrożonej przez VML w 2023 roku.

– Długoterminowa współpraca pozwala nam budować wzajemne zaufanie i głębokie zrozumienie potrzeb klienta przez agencję, co przekłada się na rozwój kompetencji oraz zdolność do dynamicznego reagowania na wyzwania zmieniającego się rynku – mówi Karolina Szabłowska, marketing communication manager, IKEA.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję