VMLY&R Poland wygrywa przetarg reklamowy adidasa

W ramach wygranego przetargu VMLY&R Poland zajmuje się kompleksową obsługą reklamową marki adidas w regionie Europy Wschodniej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
VMLY&R Poland wygrywa przetarg reklamowy adidasa

Od czerwca VMLY&R odpowiada za realizację strategii komunikacji marki adidas oraz tworzenie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w następujących obszarach: digital, PR, influencer marketing oraz eventy i social media. Działania te są obecnie prowadzone w Polsce i Czechach, a współpraca może być rozszerzana na kolejne rynki.

Działania obejmują m.in. aktywacje konsumenckie, współpracę ze wszystkimi ambasadorami marki, w tym z influencerami i sportowcami, content management, opracowania materiałów kreatywnych, monitoring i moderację kanałów social media, organizację eventów oraz prowadzenie relacji z mediami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ewa-chodakowska-zuzanna-borucka-dominika-nahajowska-nna-fritz-fabijanek-adidas-reimagine-sport ##

Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją regionalnych projektów dla kluczowych kategorii produktowych, m.in. bieganie, trening, piłka nożna oraz lifestyle (adidas Originals).

- Na każdym etapie przetargu prezentowaliśmy najwyższą jakość i komplementarność naszych usług. Ponadto, klient docenił zaproponowane przez nas rozwiązania kreatywne i zaprezentowany model koordynacji prac między zespołami w Polsce i Czechach. Mamy przed sobą wiele wspólnych wyzwań - komentuje Katarzyna Tomalska, regional account director w VMLY&R Poland.

Umowa została podpisana na trzy lata. Poprzednio obsługą reklamową adidasa w Polsce zajmowała się agencja Labcon.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?