W Ameryce Płn. portale społecznościowe zarabiają z reklam najwięcej w przeliczeniu na użytkownika

Marketerzy z całego świata przeznaczają obecnie na reklamę w portalach społecznościowych średnio blisko 10 dolarów w przeliczeniu na jednego użytkownika tego typu serwisów - wynika z szacunków firmy eMarketer.

km
km
Udostępnij artykuł:
W Ameryce Płn. portale społecznościowe zarabiają z reklam najwięcej w przeliczeniu na użytkownika
fot. Shutterstock.com

Najwięcej na reklamę w portalach społecznościowych w przeliczeniu na jednego ich użytkownika przeznaczą reklamodawcy z Ameryki Północnej (38,06 USD w bieżącym roku i 54,59 USD w roku 2016) i Europy Zachodniej (odpowiednio 21,62 USD i 33,5 USD).

Globalna średnia ma w omawianym okresie zwiększyć się z 9,61 USD do 13,01 USD, a nakłady znacząco od niej niższe mają być przeznaczane w regionie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej, Europie Środkowo-Wschodniej oraz w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana