W górę cennik reklamowy TVP. Najdroższe „M jak miłość”, dużo tańsze „Ranczo”

W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na marzec najdroższe są spoty przy serialu „M jak miłość”, między „Wiadomościami” i „Sportem” oraz przy meczach piłkarskiej reprezentacji. W TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 7,5 droższe niż przed rokiem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z marcowym cennikiem reklamy przy „M jak miłość” kosztują od 72,9 do 84,5 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Rok temu na reklamę przy serialu trzeba było wydać nieco więcej - od78 do 87,1 tys. zł. Tańszy dla reklamodawców jest inny popularny serial TVP2 - „Barwy szczęścia”, przed którym reklama kosztuje 74,4 tys. zł, a po -  51 tys. zł (rok temu ceny takich spotów wynosiły od 44,8 do 64,6 tys. zł). Na reklamę przy „Na dobre i na złe” trzeba wydać maksymalnie 69,1 tys. zł (czyli aż o 30,7 tys. zł więcej niż przed rokiem), a na spot przy „Rodzinka.pl” - najwyżej 53,3 tys. zł. Wśród seriali TVP1 najdroższy reklamowo jest „Ranczo”, którego nowe odcinki będą emitowane w niedziele po godz. 20. Spot przed serialem kosztuje 71 tys. zł, przy czym jest to aż o 18,5 tys. zł mniej niż rok wcześniej. Ceny reklam w dwóch blokach między niedzielnym wydaniem głównym „Wiadomości” a serwisem sportowym wynoszą od 76,7 do 79,5 tys. zł (przed rokiem było to od 79,7 do 80,6 tys. zł). Z kolei spoty w przerwach dwóch meczów piłkarskiej reprezentacji Polski (z Ukrainą i San Marino), które TVP1 będzie transmitować 22 i 26 marca, kosztują 76,7 tys. zł. Za reklamę w przerwie meczu Ligi Mistrzów trzeba zapłacić maksymalnie 67,5 tys. zł, a przy zawodach w skokach narciarskich - 63,5 tys. zł. Cena spotu przed sobotnim show „The Voice of Poland” w TVP2 wynosi 26,6 tys. zł, czyli minimalnie mniej niż rok temu przy emitowanej w tym paśmie „Bitwie na głosy”. Droższe są reklamy przy niedzielnych odcinkach „Jaka to melodia?” w TVP1, które kosztują od 36 do 40,5 tys. zł. Na spot przed programem Tomasza Lisa trzeba wydać 44,2 tys. zł (4,4 tys. zł więcej niż rok wcześniej), przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” - 51,4 tys. zł (13 tys. zł więcej niż przed rokiem), a przed „Po prostu” Tomasza Sekielskiego - 25,9 tys. zł (rok temu program nie był emitowany).

Telewizja Polska ogłosił marcową ofertę reklamową jako pierwszy z głównych nadawców tv. W piątek i poniedziałek można rezerwować czas wprost z cennika, na wtorek zaplanowano buking pakietów ratingowych, a na środę - buking pakietów KZP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"