„W kolorze nadziei” - spot piwa Lech o dobru ludzkim w czasie epidemii (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) dotycząca epidemii koronawirusa. Akcja zachęca do wspierania zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na walkę z epidemią.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„W kolorze nadziei” - spot piwa Lech o dobru ludzkim w czasie epidemii (wideo)

Spot z kampanii pokazuje, jak na różne sposoby Polacy w czasie epidemii wspierają inne osoby. - Jeśli tyle dobrego zrobiliśmy w tych czasach, to ile damy radę zrobić, gdy nadejdą te lepsze - komentuje lektor.

Reklama kończy się planszą z logo piwa Lech i hasłem „W kolorze nadziei” oraz zachęcą do wspierania służby zdrowia za pośrednictwem internetowej zbiórki prowadzonej przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Marka piwa Lech już od 2014 roku współpracuje z Fundacją WOŚP jako sponsor Pol'and'Rock Festival (wcześniej działającego pod nazwą Przystanek Woodstock). W ramach tego sponsoringu w reklamach Lecha występował Jerzy Owsiak.

 

Tegoroczna produktowa kampania reklamowa piwa Lech trwa od połowy marca pod hasłem „Źródło lechend”. W kwietniu w tej samej konwencji zaczął być promowany Lech Free.

Za obsługę komunikacji marketingowej piwa Lech odpowiadają agencja Bardzo (kreacja reklam ATL) oraz dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów). Nowy spot wyreżyserował Tomasz Knittel, nakręcił Patryk Kin, realizacją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją Televisor.

Spot piwa Lech to kolejna kampania marki piwnej nawiązująca do epidemii koronawirusa. Spot Tyskiego emitowany od końcówki marca obrazuje hasło „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”, ponadto przygotowano klip z udziałem Wojciecha Manna pod hasłem „Pomimo barier, przejdźmy na TY”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję