W TVP najdrożsi polscy piłkarze. Nawet ćwierć mln zł za spot

Na blisko 250 tys. zł netto wyceniono spot przy piłkarskich meczach Polaków w ramach Ligi Narodów, które w październiku pokaże TVP1. Blisko 120 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy serialu “M jak miłość” w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W TVP najdrożsi polscy piłkarze. Nawet ćwierć mln zł za spot

W opublikowanym przez biuro reklamy Telewizji Polskiej cenniku reklamowym na październik najdroższe są reklamy przy meczach polskich piłkarzy w ramach Ligi Narodów, które pokaże TVP1. 12 października zagramy z Portugalią, a 15 października - z Chorwacją. Reklama przy tych meczach kosztuje 247,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek).

TVP1 będzie też transmitować mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów - tutaj spoty są tańsze i kosztują maksymalnie 66,8 tys. zł.

Za reklamę przy serwisie informacyjnym “19.30” marketerzy zapłacą: 57,1 tys. zł w dni powszednie, 65,4 tys. zł w soboty i 54,8 tys. zł w niedziele. Droższe są spoty przy nadawanej zaraz po serwisie rozmowie “Pytanie dnia” - kosztują 58,6 tys. zł.

Cena reklamy przy serwisie sportowym wynosi: 55,9 tys. zł w dni robocze i 81,2 tys. zł w niedziele. Stawki dla bloku przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 51,1 tys. zł i 82,5 tys. zł.

Spośród seriali w TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest niedzielny serial “Gra z cieniem”- spot przy nim kosztuje 89,9 tys. zł.

Za spot przy serialu “Profilerka” trzeba zapłacić 45,4 tys. zł, przy “Komisarzu Alexie” - 34,3 tys. zł, przy “Ojcu Mateuszu” - 32,1 tys. zł. Z kolei reklama przy programie “Rolnik szuka żony” (niedzielny wieczór) to wydatek rzędu 79,1 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie najwięcej kosztuje reklama przy serialu “M jak miłość” - kosztuje 118,6 tys. zł. Kilkanaście tys. zł mniej - 100,3 tys. zł - trzeba wydać na reklamę przy serialu “Na dobre i na złe”. 

Na 91 tys. zł wyceniono natomiast spot przy serialu “Na sygnale”, a na 90,1 tys. zł - przy programie “The Voice of Poland”.  86 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy zainteresowani obecnością przy serialu “Barwy szczęścia”. 

Biuro reklamy TVP jako pierwsze rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska