W TVP najdroższe reklamowo „M jak miłość”, „Wiadomości” i mecze piłkarzy

W cenniku Telewizji Polskiej na listopad br. najdroższe są reklamy przy serialu „M jak miłość”, „Wiadomościach” i nadawanych po nim „Sporcie” oraz spoty przy transmisjach z towarzyskich spotkań polskich piłkarzy z Islandią i Czechami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Biuro reklamy Telewizji Polskiej w poniedziałek rozpoczyna sprzedaż czasu antenowego rozliczanego według cennika taryfowego (ZCP). Zamówienia na pakiety KZP będą przyjmowane do 20 października. Jak podaje biuro, w związku z dużym zainteresowaniem meczami towarzyskimi Polska - Islandia i Polska - Czechy (zostaną pokazane w TVP1 13 i 17 listopada), o sposobie zakupu pozycji w blokach reklamowych przy tych meczach, reklamodawcy zostaną poinformowani w najbliższym czasie.

Reklama kupiona z cennika przy transmisji meczu towarzyskiego Polska - Islandia  i Polska-Czechy kosztuje od 41,2 do 62,4 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-tvp-na-czele-calego-rynku-stacje-polsatu-liderem-w-grupie-komercyjnej ##

Na antenie TVP1 najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” - 30-sek. spot kosztuje netto 63,6 tys. zł ( w dni powszednie od 18,9 do 23 tys. zł). Niewiele tańsze są spoty przy nadawanym zaraz potem serwisie sportowym - w niedziele to wydatek rzędu 63,2 tys. zł, a w inne dni - od 51 do 54,4 tys. zł. Cena reklamy przy prognozie pogody wynosi w niedziele 59,1 tys. zł, a w dni powszednie - od 39,7 do 42,8 tys. zł.

Wśród emitowanych na antenie TVP1 seriali najdroższe dla marketerów są nadawane w niedzielę „Dziewczyny ze Lwowa” - za 30-sek. spot trzeba zapłacić maksymalnie 46,4 tys. zł. Za emisję reklamy przy „Ojcu Mateuszu” reklamodawca zapłaci 37,2 tys. zł, a przy „Komisarz Alex” - 26,7 tys. zł. Obecność reklamowa przy programie „Rolnik szuka żony” to wydatek w wysokości 36,2 tys. zł, zaś przy „Sprawie dla reportera” - 29,8 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-nowym-liderem-tvn-mocno-w-dol-wysoki-udzial-tv4-we-wrzesniu ##

Na antenie TVP2 tradycyjnie już najwięcej kosztuje reklama przy serialu „M jak miłość” - maksymalnie 66,6 tys. zł. Cena spotu przy „Na dobre i na złe” wynosi od 49 do 51,9 tys. zł, zaś przy „Barwach szczęścia” - od 26,2 do 49 tys. zł.

Na emisję filmu reklamowego przy serialu „O mnie się nie martw” reklamodawca wyda 27,2 tys. zł, a przy „Rodzinka.pl” - 25,5 tys. zł.

Za reklamę przy poniedziałkowym programie „Tomasz Lis na żywo” trzeba zapłacić 32,3 tys. zł, a przy wtorkowym „Magazynie Expressu Reporterów” - 39,2 tys. zł. Z kolei spot przy sobotnim „The Voice of Poland” kosztuje 22,3 tys. zł.

W listopadzie TVP2 pokaże dwa mecze polskich drużyn w Lidze Europejskiej. Spot przy spotkaniu Club Brugge - Legia (5 listopada) kosztuje 18,7 tys. zł, a przy spotkaniu Belenenses - Lech Poznań (26 listopada) - 4,5 tys. zł.

Z kolei 23 listopada na antenie TVP2 będzie można obejrzeć „Róże Gali 2015” - za obecność reklamową przy tym programie trzeba zapłacić 31,3 tys. zł.

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe TVP1 wyniosły 125,5 mln zł, a TVP2 - 105,7 mln zł (według Nielsen Audience Measurement - zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?