„W tyle wizji” ma więcej widzów niż „Szkło kontaktowe”

Emitowany w TVP Info program „W tyle wizji” w tym roku śledzi średnio 592 tys. widzów. Mający podobną formułę magazyn TVN24 „Szkło kontaktowe” gromadzi przed telewizorami 577 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Wieczorny program TVP Ino „W tyle wizji” emitowany jest od poniedziałku do soboty o godz. 21.50. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 22 maja 2023 roku wyniosła 592 tys. osób, co przełożyło się na 5,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVP Info stracił 61 tys. widzów. Wówczas oglądało go 653 tys. osób (5,76 proc. udziału).

TVN24 niemal w tym samym paśmie (codziennie o godz. 22.00) emituje program „Szkło kontaktowe”, który ma podobną formułę do „W tyle wizji”. Audycję w analizowanym okresie oglądało średnio 577 tys. widzów, a jej udział uplasował się na poziomie 5,80 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/piotr-jacon-corka-osoba-transplciowa-lgbt-bart-staszewski-yga-kostrzewa-przeprosiny,7169651768039041a ##

Rok wcześniej „Szkło kontaktowe” śledziło 643 tys. widzów przy udziale wynoszącym 6,15 proc. Widownia programu spadła o 66 tys. osób.

„W tyle wizji ekstra” hitem

Porównywalną widownię i wyższe rynkowe udziały od „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30. Średnia widownia audycji w analizowanym okresie wyniosła 591 tys. osób, a udział ukształtował się na poziomie 6,62 proc. (przed rokiem było to o 15 tys. widzów mniej).

grafika

„Szkło kontaktowe” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 stycznia do 22 maja br. miał 72 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 21 tys. oglądających).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/krrit-kara-szklo-kontaktowe-krzysztof-daukszewicz-plec-piotr-jacon-skargi-tvp-info,7169652768094337a ##

„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 53 tys. osób (spadek o 21 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 57 tys. osób (w dół o 19 tys.).

grafika

Wyniki dla grupy 16-59.

grafika

„W tyle wizji” to program satyryczny emitowany w TVP Info od kwietnia 2016 roku, który komentuje bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.

Z kolei „Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, Katarzyna Kasia, Katarzyna Kwiatkowska, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk, Tomasz Jachimek i Szymon Jachimek. Twórcą „Szkła kontaktowego” jest Grzegorz Miecugow, który zmarł w 2017 roku po ciężkiej chorobie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szlo-kontaktowe-czolowka-oprawa-logotyp-gdzie-ogladac-pralnia,7169710989366913a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"