Wady, które pozwalają się wyróżnić w tłumie motywem przewodnim nowej reklamy Diesla (wideo)

Marka odzieżowa Diesel rozpoczęła nową, wizerunkową kampanię. Jej głównym elementem jest trwający ponad dwie minuty spot pod hasłem „Go with the flaw”. To pierwsza reklama autorstwa agencji Publicis Italy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie Diesel kwestionuje to, co perfekcyjne i idealne, podkreślając istotę tego, co nie jest doskonałe.

W dwuminutowym spocie reklamowym marketer łączy film z klipami modeli tańczących w miejskim krajobrazie. Podczas zbliżeń ich postaci widoczne są pewne ich niedoskonałości, wady. Takie, jak np. zez, aparat na zębach, duże uszy. Inni mają blizny na skórze. Mimo to są doskonali w tym, co robią i jednocześnie beztroscy.

Spot ma zwracać uwagę na to, że ludzie doskonali są nijacy. Że to właśnie skazy, blizny i niedoskonałości powodują, że zostają zapamiętani, bo te wady właśnie ich wyróżniają. Marka chce w ten sposób powiedzieć: „rób to, co chcesz, nawet jeżeli to nie jest idealne”, „znajdź trochę męstwa i odwagi, by z dumą znosić i akceptować swoje wady”.

- Miałem 15 lat, kiedy po raz pierwszy sam uszyłem sobie dżinsy. Nie były doskonałe. Ale były wyjątkowe i niepowtarzalne, tak jak to wszystko co jako marka Diesel zrobiliśmy do tej pory - powiedział Renzo Rosso, założyciel Diesla. Dodał, że zawsze był zainteresowany wszystkim co niedoskonałe, bo niedoskonałość pozwala się wyróżnić z tłumu.

Reżyserem filmu jest Francois Rousselet. Tłem muzycznym reklamy jest utwór „Non, je ne regrette rien” Edith Piaf.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]