Spółka weCAN Ltd. powstała formalnie w sierpniu tego roku jako podmiot do zarządzania istniejącą od 2010 roku strukturą weCAN. Nowo powstałą spółkę tworzą cztery agencje - polski Walk, węgierska Café Communications (inicjator powstania weCAN), czeska Comtech CAN i rumuńska thegroup.
Do zarządu nowo powstałej spółki weszli László Szarvas - international business development director Café Communications, Jan Rauschert - managing director comtech CAN, Zoltan Szigeti - president thegroup oraz Szymon Walkiewicz - partner i business development director Walk.
- W ramach weCAN możemy dalej się rozwijać, współpracując z agencjami oraz domami mediowymi, które mają podobne doświadczenia, przy jednoczesnym zachowaniu swojej autonomii. Wszyscy mamy jednak wspólną ambicję - razem tworzyć rozwiązania komunikacyjne, które będą w jak największym stopniu dopasowane do rynków w regionie CEE i niezależnie od kraju - prowadzone na tym samym, wysokim poziomie - komentuje Szymon Walkiewicz, partner i business developement director Walk.
Grupa Walk jest niezależną grupą marketingową, obecną na rynku od 11 lat. Oferuje usługi z zakresu ATL, BTL, digital, field i shopper marketing, event marketing, public relations, social media
Walk powinien mieć oddziały w Europie centralnej już dawno ale widać panowie jeszcze nie dorośli. Rynek złe odbierze taki paczlork. Wyjdzie taki mini global z złożony z czterech obcych sobie biznesów.