Walk tworzy z trzema europejskimi agencjami sieć weCAN

Walk wraz z trzema agencjami z Europy Środkowo-Wschodniej założył spółkę weCAN Ltd. Celem jej powstania jest tworzenie alternatywy wobec sieciowych struktur na rynku CEE (Central and Eastern Europe). Do zarządu nowo powstałej organizacji wszedł Szymon Walkiewicz, partner i business development director Walk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Walk tworzy z trzema europejskimi agencjami sieć weCAN
Szymon Walkiewicz

Spółka weCAN Ltd. powstała formalnie w sierpniu tego roku jako podmiot do zarządzania istniejącą od 2010 roku strukturą weCAN. Nowo powstałą spółkę tworzą cztery agencje - polski Walk, węgierska Café Communications (inicjator powstania weCAN), czeska Comtech CAN i rumuńska thegroup.

Do zarządu nowo powstałej spółki weszli László Szarvas - international business development director Café Communications, Jan Rauschert - managing director comtech CAN, Zoltan Szigeti - president thegroup oraz Szymon Walkiewicz - partner i business development director Walk.

- W ramach weCAN możemy dalej się rozwijać, współpracując z agencjami oraz domami mediowymi, które mają podobne doświadczenia, przy jednoczesnym zachowaniu swojej autonomii. Wszyscy mamy jednak wspólną ambicję - razem tworzyć rozwiązania komunikacyjne, które będą w jak największym stopniu dopasowane do rynków w regionie CEE i niezależnie od kraju - prowadzone na tym samym, wysokim poziomie - komentuje Szymon Walkiewicz, partner i business developement director Walk.

Grupa Walk jest niezależną grupą marketingową, obecną na rynku od 11 lat. Oferuje usługi z zakresu ATL, BTL, digital, field i shopper marketing, event marketing, public relations, social media

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"