Warsaw Labs współtworzy markę kosmetyczną Cosmoss by Kate Moss

Warsaw Labs współtworzy wraz z Kate Moss nowy beauty & wellness brand Cosmoss. Agencja odpowiada za stworzenie koncepcji, opracowanie produktów, kreację oraz produkcję contentu i organizację eventów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Warsaw Labs współtworzy markę kosmetyczną Cosmoss by Kate Moss
fot.mat.pras.

- Zajęliśmy się tym projektem kompleksowo, od współtworzenia strategii marki przez rozwój produktowy, proces produkcji, aż po tworzenie modelu dystrybucji - potwierdza Paweł Walicki, prezes Warsaw Labs.

Siostrzana agencja Warsaw Creatives stworzyła identyfikację wizualną marki, design opakowań, jak również zajęła się produkcją contentu i nadchodzących eventów marki.

Marka Cosmoss kieruje swoją linię produktową do osób, które chcą zadbać o swoje samopoczucie w duchu mindfulness. W jej ofercie znajdują się: kosmetyki do pielęgnacji cery (żel oczyszczający, krem nawilżający, antyoksydacyjny olejek z CBD), medytacyjna mgiełka w formie wody perfumowanej oraz dwie herbaty ziołowe.

Marka uruchomiła konto na Instagramie pod koniec sierpnia, na tydzień przed premierą produktów.

Produkty dostępne są w sprzedaży przez stronę cosmossbykatemoss.com.

Od 6 września produkty Cosmoss będą dostępne na wyłączność w domu towarowym Harrods, a w najbliższych tygodniach pojawią się informacje o kolejnych punktach dystrybucji.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej