WebRadio w ofercie reklamowej GG Network

GG Network wprowadza do swojej oferty reklamowej pakiet WebRadio. Łączy on reklamy w Open FM i Polskiej Stacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzony przez GG Network pakiet WebRadio obejmuje taką samą liczbę reklam w dwóch internetowych rozgłośniach radiowych: Open FM i Polskiej Stacji. Firma rekomenduje przy tym reklamodawcom sześć emisji spotów w każdej z tych stacji. – Celem pakietu jest zagwarantowanie klientom efektywnej kosztowo budowy zasięgu kampanii – uzasadnia Robert Juszczyk, dyrektor sprzedaży ds. radia w GG Network.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA