Na WhatsApp kolorowe statusy podobne do tych z Facebooka

Facebook wprowadził do swojego komunikatora mobilnego WhatsApp nową funkcję pozwalającą na zamieszczanie wpisów na kolorowym tle. Do tej pory opcja była dostępna jedynie w głównym serwisie Facebooka.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Wprowadzenie nowej funkcji w aplikacji WhatsApp jej szefostwo potwierdziło w rozmowie z serwisem Venture Beat zaznaczając, że poprzedził je okres testowy ograniczony do wybranych użytkowników.

Opcja pozwala na wybranie kolorowego tła, na którym użytkownik może zamieścić konkretny komunikat. Do wyboru jest też rodzaj czcionki, oprócz tego istnieje możliwość zamieszczania we wpisie linków.

Według zapowiedzi funkcja barwnych statusów powinna trafić globalnie do użytkowników WhatsApp w nadchodzących tygodniach. W przyszłości ma się też pojawić możliwość zamieszczania na kolorowym tle zdjęć oraz filmików.

Facebook, do którego należy komunikator WhatsApp wprowadził możliwość publikacji kolorowych wpisów w marcu br. Według informacji Facebooka z lutego br. aplikacja miała wówczas globalnie ponad 1,2 mld aktywnych użytkowników, jest też najpopularniejszą na świecie aplikacją mobilną w sklepach Google Play i App Store.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych