White Bits po wygranym konkursie nadal pracuje dla Skanska

Agencja White Bits wygrała konkurs na obsługę kanałów social media i 5. rok z rzędu wspierać będzie komunikację spółki biurowej Skanska w digitalu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
White Bits po wygranym konkursie nadal pracuje dla Skanska

Współpraca spółki biurowej Skanska i agencji White Bits trwa od końca 2018 roku. Na początku br. spółka ogłosiła konkurs naobsługę kanałów social media, który zespół White Bits wygrał, tym samym kontynuując wieloletnią współpracę. 

Wśród planowanych działań jest m.in. zaproponowana przez agencję kampania kreatywna na temat cyrkularności, z innowacyjnym wykorzystaniem narzędzi AI.

- W ciągu ostatnich pięciu lat współpraca z agencją White Bits stała się dla nas nie tylko fundamentem skutecznej komunikacji w digitalu, ale również źródłem nieustającej inspiracji i innowacji. Z ogromnym uznaniem patrzymy na profesjonalizm i zaangażowanie zespołu White Bits, który nie tylko doskonale rozumie i szanuje nasze zasady komunikacyjne i wizerunkowe, ale także z pasją i kreatywnością podchodzi do każdego zadania. Ich zdolność do zaskakiwania nas świeżymi pomysłami i niestandardowym podejściem do wyzwań sprawia, że każdy projekt realizowany jest na najwyższym poziomie. Dla Skanskawspółpraca z tak wyjątkowym partnerem jak White Bits to prawdziwy skarb, który nieustannie przekłada się na nasz sukces isatysfakcję -  mówi Sylwia Kaczmarek, menadżerka ds. marketingu i komunikacji ze spółki biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej.

5 lat współpracy

Współpraca spółki biurowej Skanska i White Bits rozpoczęła się przed 5 laty od prac nad strategią komunikacji projektów biurowych w kilku największych miastach w Polsce, następnie realizowaną na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. 

Kolejny krok we współpracy obu firm to komunikacja korporacyjna spółki biurowej na rynku Europy Środkowo-Wschodniej na LinkedInie, który jest obecnie wiodącą platformą komunikacji marki. Dodatkowo agencja realizowała m.in. kampanie branżowe i kampanie z influencerami z obszaru diversity & inclusion, w tym promujące raporty „Neuroróżnorodni w biurze”, „Bezpieczne Przystanie”  czy nowe wydanie podręcznika projektowania dostępnego „Włącznik 2.0”.

W ubiegłym roku agencja  White Bits  wygrała także przetarg na komunikację oferty usług ESG w biurowcach Skanska w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie obok namingu, odpowiadała za stworzenie key visuala oraz filarów komunikacji. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu