Whites dla marek koncernu Henkel w Europie Środkowo-Wschodniej

Agencja Whites została wybrana jako agencja wiodąca w przetargu przez koncern Henkel do obsługi w social media jego wybranych marek z segmentu laundry & home care.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Ze swoją głęboką eksperckością, siłą kreatywną, mocną motywacją i pasją agencja Whites udowodniła nam, że razem możemy wprowadzać zmiany i osiągać sukces w zakresie social media - uzasadnia Boglarka Laszlo-Keszei, digital manager w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Henkel. Zaznaczyła, że współpraca z agencją ma być długoterminowa.

Whites będzie agencją wiodącą w obsłudze socialmediowej wybranych marek Henkel z pionu laundry & home care.

Agencja zapowiada, że będzie skupiać się na budowaniu aktywnej społeczności i zaangażowaniu użytkowników w tematy związane z dbaniem o dom oraz organizacją czasu w tym kontekście. Jej celami w ramach tej obsługi są działania wizerunkowe oraz rozwój biznesu i poszerzenie grupy klientów poprzez zaoferowanie użytkownikom wartościowych treści poradnikowych.

Nie podano, ile ani które inne agencje Henkel wybrał w tym przetargu.

- Rozpoczęcie globalnej współpracy z firmą Henkel to wielki sukces zespołu, natomiast wejście na arenę międzynarodową również w obszarze social media, to naturalny etap naszego rozwoju. Nie tylko jesteśmy dumni, ale i zwyczajnie się z tego cieszymy. Jako firma ciągle szukamy nowych obszarów wzrostu biznesu i naszych kompetencji - komentuje Anna Mościcka, szefowa studia contentowego w agencji Whites.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?