Wideo online ważnym elementem wyborów

Blisko 30 procent amerykańskich internautów zamierza oglądaćinternetowe newsy wideo, aby dowiedzieć się więcej na tematkandydatów uczestniczących w wyścigu do Białego Domu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na badanie firmy Synovate, dodatkowo 21,8 procentarespondentów zamierza oglądać debaty kandydatów online, a 7,5procenta chce szukać informacji na wideoblogach.

Z kolei ponad 80 procent badanych będzie poszukiwać informacji okandydatach w telewizji i radiu, a na gazety i czasopisma wskazało63,5 procenta potencjalnych wyborców.

Tymczasem z innego badania, na które powołuje się eMarketer,przeprowadzonego przez firmę BurstMedia, wynika, że dlaamerykańskich internautów głównym źródłem informacji na tematkandydatów jest właśnie Internet. Wskazała na niego 1/4 badanych, anastępne w kolejności były: telewizja (21,3 procenta), prasacodzienna (17,3 procenta), radio (6,9 procenta) oraz czasopisma(4,4 procenta).

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały