Więcej firm płaci abonament RTV, zaległości mniejsze o 2,5 mln

KRRiT podaje, że w br. liczba zarejestrowanych abonentów RTV wzrosła o ok. 22,5 tys., a ogólne zaległości abonamentowe - spadły o 2,5 mln zł. Abonament płaci więcej firm, za to częściej zalegają z tym gospodarstwa domowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wynika, że na koniec ub.r. zarejestrowanych było dokładnie 6 887 882 abonentów RTV, natomiast na koniec lipca br. było ich już 6 910 331. Znacząco wzrasta liczba  podmiotów gospodarczych rejestrujących odbiorniki radiowe i telewizyjne, a także tych terminowo płacących abonament. Z drugiej strony nastąpił też ogólny wzrost liczby abonentów zalegających z tą opłatą opłatami i tych ustawowo z niej zwolnionych, za to spadła liczba gospodarstw domowych terminowo płacących abonament.

KRRiT informuje, że na koniec lipca zaległości abonamentowe wynosiły 2 136 900 tys. zł, czyli o ok. 2,5 mln mniej niż na koniec ub.r. Jednocześnie wzrosły wpływy uzyskiwane przez Pocztę Polską w wyniku ściągania zaległości abonamentowych, po akcji upomnień wysyłanych do abonentów zalegających z tą opłatą (przeczytaj więcej o tych działaniach).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych