Więcej przyjemności - kampania Wedla

Pomysł kreatywny najnowszych spotów Wedla oparty jest na emocjach towarzyszących relacjom między kobietą a mężczyzną

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Saatchi & Saatchi jest autorem rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej tabliczek czekoladowych Wedla. Na zlecenie koncernu Cadbury Wedel agencja opracowała i stworzyła spoty dla 3 różnych smaków: Czekolady Truskawkowej, Czekolady Orzechowej i Czekolady Mlecznej.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumenta o wyjątkowym smaku oraz jakości czekolady i składników dodatkowych z jakich tworzone są czekolady Wedel.

Agencja Saatchi & Saatchi opracowała wszystkie poprzednie kampanie tabliczek czekoladowych Wedla, oprócz jednej, którą stworzyłą agencja DDB Warszawa.

Planowaniem i zakupem mediów dla kampanii „Więcej przyjemności” zajął się dom mediowy Zenithmedia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię