Więcej transakcji internetowych

eCard S.A. w samym tylko III kwartale 2004 r. zautoryzował i rozliczył tyle transakcji ile w ciągu całego roku 2003

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Obroty z tytułu autoryzowanych i rozliczonych transakcji internetowych wyniosły ponad 52 miliony i były niemal pięciokrotnie wyższe, niż w analogicznym okresie w 2003 roku. W tym czasie eCard rozliczył 124 362 transakcji, oznacza to wzrost o 259 % w porównaniu do III kwartału 2003 r. Średnia wartość transakcji wzrosła niemal dwukrotnie w III kwartale 2004 roku wyniosła 420 zł.

'Z roku na rok odnotowujemy tendencje wzrostową liczby osób korzystających z płatności przez Internet oraz tendencje wzrostową liczby właścicieli sklepów, którzy taką usługę chcą oferować swoim klientom' mówi Katarzyna Dłużewska z eCard S.A.

Od początku 2004 roku eCard zautoryzował i rozliczył ponad 340 tys. transakcji na łączną kwotę przekraczającą 145 milionów złotych. Na koniec września eCard miał 427 umów podpisanych, z czego wdrożonych zostało 418 Akceptantów. Dla porównania w styczniu bieżącego roku było to odpowiednio 371 podpisanych umów i wdrożonych Akceptantów.

Średnio od 23% do 25% Internautów robiących zakupy korzysta z karty płatniczej on-line, na tej podstawie, można szacować, że wartość całej sprzedaży B2C w pierwszych trzech kwartałach 2004 roku, nie uwzględniając platform aukcyjnych wynosi 0,65 - 0,70 mld złotych

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu