Większość czołowych marek ma mobilne aplikacje

91 proc. czołowych marek świata jest obecnych przynajmniej w jednym sklepie z mobilnymi aplikacjami.

km
km
Udostępnij artykuł:

To znacząca poprawa w porównaniu do stanu sprzed półtora roku, kiedy tylko nieco ponad połowa (51 proc.) czołowych marek miała swoje aplikacje na urządzenia mobilne - wynika z raportu firmy analitycznej Distimo, w którym uwzględniono 100 najbardziej wartościowych marek świata w ostatnim rankingu agencji Interbrand "Best Global Brands 2011" (więcej na ten temat).

W sklepach z mobilnymi aplikacjami nie udziela się obecnie tylko dziewięć czołowych marek, m.in. HSBC, Corona Extra, Kleenex i Burberry.

grafika

Najwyżej sklasyfikowane w rankingu Interbrand marki mają też największą liczbę aplikacji w różnych oferujących je sklepach.

 

grafika

Na jedną markę przypadają średnio 24 aplikacje. Najwięcej ma ich Disney - aż 636, a następnie Sony, BMW, MTV i Cisco.

 

grafika

Najwięcej czołowych marek jest obecnych w sklepie Apple App Store z aplikacjami na iPhone'a (86 proc.) oraz na iPada (66 proc.). Kolejny jest Android Market prowadzony przez Google (59 proc.) i BlackBerry App World firmy Research In Motion (26 proc.). Mniejszą popularnością cieszą się Amazon Appstore, Windows Phone Marketplace Microsoftu i Nokia Ovi Store.

 

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]