Durex i Abstra przygotowały "Wielki Test Wiedzy O Seksie"

Marka Durex i Abstra wystartowali z nowym formatem edukacyjno-rozrywkowego kanału „Jak TO robić?”. W nowej odsłonie kanału zaproszeni goście sprawdzą swoją wiedzę dotyczącą seksu w „Wielkim Teście Wiedzy”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

„Wielki Test Wiedzy o Seksie” stanowi swoiste zwieńczenie projektu „Jak TO robić?”. Nowa formuła zakłada 16 odcinków, z czego pierwszy został opublikowany 22 lutego na kanale „Jak TO robić?”. Runda finałowa formatu będzie miała miejsce w grudniu 2021 r.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/abstra-wyniki-finansowe-2019-rok-wzrost-wplywow-o-18-proc-i-3-4-mln-zl-straty-2-2-mln-zl-od-funduszu-wandzlow-i-lesnodorskiego ##

Nowy format w "Jak TO robić"

W nowym formacie w każdym z 16 odcinków trzech zaproszonych gości ze świata YouTube sprawdzi swoją wiedzę na tematy związane z seksem czy relacjami. W projekcie wystąpią m.in. Natsu, MartiRenti, Nadia Długosz, Patrycja Mołczanow, Rafał Masny, Czarek Jóźwik, Marcin Dubiel, Gimper czy Paweł Svinarski.

Prowadzącą „Wielkiego Testu Wiedzy o Seksie” jest Maja Wacnik – znana już widzom z kanału ,,Jak To Robić?”.

- Jest nam niezmiernie miło, że wraz z marką Durex możemy tworzyć fantastyczne medium - , stanowiące źródło rzetelnej wiedzy na tematy związane z dojrzewaniem, seksem, które z roku na rok cieszy się większym zainteresowaniem. To bardzo satysfakcjonujące, że jako Abstra możemy przysłużyć się do propagowania edukacji seksualnej wśród nastolatków w Polsce wykorzystując najlepiej przystosowany do tego kanał jakim jest YouTube - powiedziała, Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. sprzedaży i realizacji komercyjnej w Abstra.

Jak zapowiedzieli twórcy kanału, emisja programu będzie odbywała się raz na miesiąc.

Za kreację, produkcję oraz strategię promocji i dystrybucji, a także prowadzenie oficjalnego konta na Instagramie odpowiada Abstra.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"