Sztuczny wieloryb na plaży w centrum Warszawy promuje nowy numer „Przekroju”

Na plaży w centrum Warszawy umieszczono 15-metrową atrapę wieloryba. Jest to niestandardowa akcja promująca nowy numer kwartalnika „Przekrój”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Model kaszalota umieszczono w nocy na wschodnim brzegu Wisły przy moście Poniatowskiego. W piątek rano o wielorybie poinformowała część mediów.

- W Warszawie, na brzegu Wisły przy „Poniatówce” leży wieloryb (prawdopodobnie kaszalot). Ma ponad 15 metrów długości. Na miejsce przyjechali naukowcy. Chodzą pogłoski, że w Wiśle może pływać jeszcze jeden wieloryb - napisał „Przekrój” na swoim fanpage’u facebookowym.

Monika Sękowska, menedżer marki w Wydawnictwie Przekrój, potwierdziła, że model wieloryba został umieszczony, by promować nowy numer pisma, którego bohaterem okładkowym jest wieloryb. Celem akcji jest też zwrócenie uwagi na negatywne konsekwencje, jakie dla środowiska naturalnego ma rozwój cywilizacji przemysłowej.

Nowe, zimowe wydanie „Przekroju” trafiło do sprzedaży w piątek. Z tej okazji w nocy w jednym z warszawskich klubów odbędzie się impreza pod hasłem „Kaszalot Party”.

Model wieloryba pozostanie nad Wisłą do niedzieli. Został wypożyczony przez wydawcę „Przekroju” od belgijskiej grupy artystycznej Captain Boomer Collective.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta