Willem Dafoe w sukience Marilyn Monroe reklamuje Snickersa na Super Bowl 2016

W nowej reklamie kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą” aktor Willem Dafoe wciela się w postać Marilyn Monroe w słynnej scenie z filmu "Słomiany wdowiec".

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Willem Dafoe w sukience Marilyn Monroe reklamuje Snickersa na Super Bowl 2016

Półminutowy spot opowiada o trudnej roli, jakiej podjął się znany aktor Willem Dafoe. Otóż przebrany w białą sukienkę i buty Marylin Monroe ma on nakręcić jeszcze raz kultową scenę z filmu „Słomiany wdowiec”, w której amerykańska seksbomba staje nad szybem wentylacyjnym metra, a podmuch podwiewa sukienkę pokazując widzom wiele niezaprzeczalnych walorów słynnej aktorki.

W trakcie nagrywania filmowej sceny Dafoe ma wyraźne trudności - sukienka powiewa w zupełnie nieodpowiedni sposób, a sam aktor zdecydowanie nie radzi sobie w powierzonym zadaniem. Wszystko zmienia się diametralnie, gdy Dafoe dostaje od reżysera batonik Snickers i bierze pierwszy kęs. W jednej sekundzie aktor zmienia się w autentyczną Marylin Monroe, a scena zostaje uratowana.

- Muszę przyznać, że wcielenie się w jeden z największych symboli seksu w historii Hollywood było dla mnie sporym wyzwaniem - zaznacza Dafoe. - Ale jestem wielkim fanem Marylin Monroe i nie mogłem przepuścić okazji założenia jej butów i kultowej białej sukienki.

Za stworzenie reklamy odpowiada agencja BBDO New York. Jest ona częścią znanej już kampanii „Głodny nie jesteś sobą” i zostanie nadana 7 lutego br. podczas tegorocznego finału Super Bowl, podobnie jak wiele innych spotów przygotowanych na tę okazję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana