„Wiosenna loteria” w „Super Expressie”. 200 tys. zł do wygrania

W poniedziałek 16 marca br. startuje nowa gra „Super Expressu” (ZPR Media) pod nazwą „Wiosenna loteria”. Zabawa ma potrwać 14 tygodni, a łączna pula nagród wynosi 200 tys. zł.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Wiosenna loteria” w „Super Expressie”. 200 tys. zł do wygrania

Do udziału w loterii potrzebne są personalizowane karty zdrapki, które zostaną dołączone do całego nakładu „Super Expressu” pięciokrotnie: 16 marca, 30 marca, 13 kwietnia, 27 kwietnia oraz 11 maja br. Zadaniem uczestnika gry jest zdrapywanie na swojej karcie liczb, które codziennie publikowane będą w wydaniach gazety. Wygraną gwarantuje odkrycie czterech jednakowych symboli.

Czytelnicy „Super Expressu” będą mogli wygrać w „Wiosennej Loterii” od 100 do 5 tys. zł., a łączna wartość nagród w grze to 200 tys. zł.

Wprowadzenie loterii promuje kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, Polo TV, Fokus TV, Eska TV, TV Puls, Puls 2) i radiu (Polskie Radio, Radio Eska, Radio Wawa, VOX FM, Radio Plus).

Kampania promocyjna została przygotowana przez dział marketingu „Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive, a zakupem mediów zajął się Starcom.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” w styczniu br. wyniosła 157 625 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję