Wired wprowadza paywall, 5 artykułów za darmo i 20 dolarów rocznej subskrypcji

Magazyn „Wired” wprowadził w swoim internetowym serwisie płatny dostęp do treści. Od początku lutego użytkownicy mogą przeczytać za darmo 5 artykułów miesięcznie, później trzeba zapłacić roczny abonament w wysokości 20 dolarów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

„Wired”, prestiżowy miesięcznik poświęcony wpływowi nowych technologii na rozmaite dziedziny życia ukazuje się na rynku od 1993 r. Wydawcą tytułu jest koncern Condé Nast. W styczniu ub.r. nowym redaktorem naczelnym „Wired” został Nick Thompson, który wcześniej był wydawcą internetowego serwisu „New Yorkera” także należącego do Condé Nast.

O planach wprowadzenia płatnego dostępu do treści „Wired” poinformował jesienią ub.r. Obietnice zostały zrealizowane i od początku lutego w serwisie Wired zaczął funkcjonować tzw. metered paywall.

Obecnie serwis oferuje darmowy dostęp do 5 artykułów miesięcznie. Po wyczerpaniu tego limitu użytkownik ma zablokowaną możliwość czytania i oglądania materiałów, jednocześnie jest do niego kierowana oferta płatnej subskrypcji.

Roczny abonament w Wired kosztuje 20 dol., a subskrybenci korzystający z treści nie napotykają reklam. Nick Thompson zaznaczył, że obecnie dla wydawców model subskrypcyjny jest jedynym rozsądnym biznesowo rozwiązaniem, bowiem reklamy stanowią słabą podstawę finansową, a dodatkowo zmuszają media do zaniżania jakości materiałów w pogoni za statystykami w postaci odsłon i reakcji czytelników.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"