Wisła Kraków tworzy dział public relations

Klub piłkarski Wisła Kraków wyodrębnił dział public relations. Kierownictwo w nowej strukturze objął Adrian Ochalik.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

Powołany przez Wisłę Kraków dział public relations będzie zajmował się aktywnościami marketingowymi, komunikacyjnymi i wizerunkowymi klubu. Czteroosobowy zespół planuje organizować cykliczne eventy oraz, utworzyć muzeum Wisły, umożliwić zwiedzanie jej stadionu oraz przygotować specjalny program dla najmłodszych kibiców.

grafika

Na czele działu stanął Adrian Ochalik (na zdjęciu), obejmując jednocześnie funkcję rzecznika prasowego Wisły. Wcześniej zajmował to stanowisko przez trzy lata do listopada ubiegłego roku. Ochalik w przeszłości prowadził też firmę eventową i pracował jako aktor.

tw / tw / wm
Autor artykułu:
tw / tw / wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day