„Witalnego Nowego Roku” - Katarzyna Bujakiewicz w kampanii Nałęczowianki (wideo)

Startuje kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka pod hasłem „Witalnego Nowego Roku” zachęcająca do składania bliskim życzeń mobilizujących do aktywności. Akcję, z udziałem aktorki Katarzyny Bujakiewicz, przygotowały i realizują firmy My Place, MEC, Orka Film, 3M Project, 121 PR i Q&A Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Witalnego Nowego Roku” - Katarzyna Bujakiewicz w kampanii Nałęczowianki (wideo)

Kampania obejmuje konkurs organizowany w internecie i podczas czterech eventów: w Warszawie (9 stycznia), Lublinie (16 stycznia), Zakopanem (23 stycznia) i Wrocławiu (30 stycznia). Zadaniem uczestników jest nagranie pomysłowych życzeń dla kogoś z rodziny czy przyjaciół, w specjalnej „gifobudce”, a następnie dodanie ich na facebookowym fanpage’u Nałęczowianki z tagiem #NiechSięStanie.

Prace będą oceniane wg oryginalności i realizacji idei witalności pomysłu. Cotygodniowa odsłona konkursu będzie zaczynać się w dzień eventu, a finał w piątek, w przededniu kolejnego wydarzenia. Nagrodami jest realizację czterech zwycięskich życzeń, na co przeznaczone zostanie 50 tys. zł. Akcja potrwa do 5 lutego.

Do udziału w konkursie zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. na portalach społecznościowych) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Spot wyprodukował dom produkcyjny Orka Film, reklamy graficzne przygotowała agencja 3M Project. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja 121 PR, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej