Witryny stacji AXN w ofercie At Media

Do oferty witryn internetowych reprezentowanych przez dom sprzedaży At Media dołączyły od mają br. serwisy internetowe kanałów telewizyjnych AXN, AXN Crime oraz AXN Sci-Fi, w których czas reklamowy jest sprzedawany przez brokera.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Serwisy internetowe kanałów AXN oferują możliwość realizacji kampanii za pośrednictwem aplikacji AXN Player (pozwala na oglądanie seriali online na stronie www.axn.pl), kampanii banerowych oraz akcji niestandardowych, polegających na komunikacji łączącej aktywność reklamową na antenach AXN oraz na ich stronach WWW.

Dotychczas dom sprzedaży At Media oferował sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych wyłącznie w witrynach internetowych kierowanych do dzieci – w serwisach kanałów dziecięcych (Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv) oraz w serwisach wydawnictwa Egmont Polska (wydaje książki i czasopisma dla dzieci).

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji