Woda Vittel z nową identyfikacją wizualną od Logic Design

Warszawski oddział międzynarodowej agencji Logic Design stworzył nową identyfikację wizualną linii premium francuskiej marki wody mineralnej Vittel, która skierowana jest do sektora hotelarsko-gastronomicznego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Woda Vittel z nową identyfikacją wizualną od Logic Design

W 2013 roku agencja Logic Design odświeżyła identyfikację wizualną klasycznej linii opakowań marki w sposób, który wyraża witalność płynącą z wody Vittel i odnosi się do motywu tryskającej wody w kształcie litery V. Opierając się na tej koncepcji agencja zaproponowała teraz wersję premium wody Vittel dla sektora restauracji i hoteli.

grafika

Stylowa i elegancka linia premium nawiązuje zarówno do tryskającej wody źródlanej jak i czapki kucharza. Agencja Logic Design zaproponowała także nowy kształt etykiet, aby zwiększyć ich czytelność. Grafika linii premium jest podkreślona przez użycie szlachetnego, posrebrzanego papieru.

Nowa linia jest dostępna w 3 formatach: 1 l, 500 ml i 250 ml.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day