Wojciech Błaszczyk i Paweł Matyja jako creative groupheadzi w FireFly Creation będą zarządzać jednym z trzech zespołów kreatywnych. Tym samym zakończona została reorganizacja działu kreacji w firmie.
Wojciech Błaszczyk przez ostatnie 12 lat pracował jako dyrektor kreatywny w agencji Brainshop U-Boot, której jest zresztą współzałożycielem. Wcześniej pełnił funkcję creative groupheada w BBDO Warszawa i copywritera w Euro RSCG Warsaw. Przez kilkanaście lat działalności w branży marketingowej pracował dla takich klientów jak Procter & Gamble, Citroen, Pepsi Americas, Master Foods, Leroy Merlin, Volvo, Red Bull, Nestle Aqua Waters, Ecco, Kompania Piwowarska, Bacardi Martini i Colgate-Palmolive.
Paweł Matyja również był poprzednio związany z Brainshop U-Boot, przez trzy lata zajmując stanowisko senior copywritera. Wcześniej pracował w agencji LemonBlue oraz jako dramaturg w Berlinie, w teatrze Sophiensaele i HaU. Obsługiwał reklamowo takie marki jak Volvo, Nestle Waters, Pepsi, Leroy Merlin, Wyborowa, Red Bull, Ecco, Wella i WWF.
Sylwester tylko z przyjaciółmi i oczywiście z zetką . Nie wyobrażamy sobie, żeby nie było Marcina. Marcinie - liczymy na Ciebie.
No właśnie Radio Zet jest super, komu się nie podoba to wynosić się
Do tych, którym nie pasuje Zet na Sylwestra- żyjemy w wolnej Polsce....nikt nikogo do niczego nie zmusza!!!nie podoba się to sobie zmieńcie radio, nie musi nikt obsmarowywać anonimowo porządnych ludzi!!! a niektórym to widzę brakuje elementarnych zasad kultury osobistej.... Nikt nie ma prawa wtrącać się w prywatne życie nikogo. P.S. Radio Zet jest super!!!