Widownia „Wojennych dziewczyn” rośnie z odcinka na odcinek. TVP1 liderem

Trzeci sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” ogląda średnio 2,21 mln osób, minimalnie mniej niż gromadziła druga edycja wiosną ub.r. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Widownia „Wojennych dziewczyn” rośnie z odcinka na odcinek. TVP1 liderem
Agnieszka Kaczorowska

Misyjny serial „Wojenne dziewczyny” nadawany jest na antenie Jedynki w niedziele o godz. 20.15, począwszy od 8 września 2019 roku. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność trzeciego sezonu produkcji wyniosła 2,21 mln widzów. Przełożyło się to na 14,13 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/osiecka-serial-tvp-eliza-rycembel-magdalena-poplawska-opinie,7170861098035329a ##

Serial notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,92 mln osób, drugi - 2,26 mln, a trzeci - 2,44 mln.

grafika

Produkcja notuje minimalnie niższą widownię ale wyższe udziały względem drugiej edycji cyklu emitowanego wiosną ub.r. Po trzech tygodniach gromadził on średnio 2,26 mln widzów, co przełożyło się na 14,04 proc. udziału w grupie 4+, 8,08 proc. w grupie 16-49 oraz 10,60 proc. w grupie 16-59.

Z kolei pokazywany jesienią ub.r. w tym samym paśmie serial „Drogi wolności” śledziło 1,92 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 12,36 proc., 6,35 proc. i 8,62 proc. https://www.wirtualnemedia.pl/drogi-wolnosci-ogladalnosc-tvp1-wiceliderem,7171229055403649a

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dziewczyny-ze-lwowa-4-sezon-tvp1-kiedy-emisja-nowe-pasmo,7170872664467073a ##

TVP1 w paśmie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, który pokazujący reality-show „MasterChef”, a jego udział kształtuje się na poziomie 11,36 proc. „Wielką czwórkę” uzupełniają: Polsat („Kabaret na żywo”; 9,28 proc.) i TVP2 (gł. „The Wall. Wygraj Marzenia” i „Opole na bis”; 3,90 proc).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem też jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy też jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: TVP1, Polsat i TVP2.

grafika

Głównymi bohaterkami 13-odcinkowego serialu „Wojenne dziewczyny” są trzy młode kobiety - Irka, Ewka i Marysia, które walczyły z niemieckim okupantem. Każda z dziewczyn wywodzi się z innego środowiska: Irka pochodzi z inteligenckiej rodziny, Ewka ze środowiska drobnych przestępców, a Marysia jest córką bogatego żydowskiego przemysłowca z Łodzi. Ich losy łączą się w okupowanej Warszawie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"