Wokas promuje ziemię do roślin (wideo)

Rozpoczęła się kampania „Wokas Smart. Rośliny będą Ci wdzięczne" promująca nową linię ziemi funkcyjnej marki Wokas. Przygotowały ją 1000ideas, ISTV Media i Performance Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Linia ziem Wokas Smart to osiem specjalistycznych wariantów dopasowanych do wymagań poszczególnych roślin. Launch produktu wspiera kampanai reklamowa w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internecie i prasie. Dodatkowym wsparcie komunikacji są materiały POS. Kampania potrwa do jesieni.

Firma opracowała także aplikację mobilną, która pomaga właściwie pielęgnować rośliny i nawiązuje do nazwy linii - Smart.

Agencja reklamowa 1000ideas jest odpowiedzialna za koncepcję spotu TV, kampanię digital, aplikację mobilną, nową stronę internetową marki oraz produkcję POS. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny ISTV Media, reżyserią Miłosz Kozioł.

Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Performance Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych