WPP globalnym partnerem reklamowym koncernu Coca-Cola

Coca-Cola kontynuuje współpracę z holdingiem reklamowym WPP. Za jej obsługę reklamowa będzie odpowiadać w dalszym ciągu specjalnie utworzona w tym celu przed laty jednostka Open X.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
WPP globalnym partnerem reklamowym koncernu Coca-Cola
fot. Pixabay

"Z przyjemnością informuję, że The Coca-Cola Company odnowiło współpracę z WPP Open X jako globalnym partnerem marketingowym” – napisał na LinkedIn Manuel Arroyo, dyrektor ds. marketingu światowego w Coca-Coli. 

Jednostka Open X zajmuje się globalnie kreacją i mediami dla koncernu, poza Kanadą, Meksykiem i USA (tam zajmuje się tym Publicis Groupe). Firmy nie podały, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.

WPP po raz pierwszy pozyskało budżet Coca-Coli do obsługi w 2021 r., gdy marka zdecydowała się skonsolidować zespół agencji liczący tysiące osób w ramach specjalnej jednostki Open X, wspieranej wówczas głównie przez spółkę mediowąGroupM i sieć agencji Ogilvy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day