„Wprost” reklamuje się pod hasłem „Nie ma świętych krów” (wideo)

Rusza kampania reklamowa tygodnika „Wprost” (PMPG). Akcja, przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, BrandAuditors i Nano, będzie przebiegać pod hasłem „Nie ma świętych krów”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Wprost” ma podkreślać, że dzięki zmianom wprowadzony w piśmie przez Sylwestra Latkowskiego, który jest jego redaktorem naczelnym od połowy stycznia br, zyskało ono na wyrazistości. Przypomnijmy, że w redakcji na początku lutego utworzono dział śledczy, którym kieruje Michał Majewski (więcej na ten temat), natomiast współpracę z tygodnikiem zakończyło wielu felietonistów, m.in. Krzysztof Daukszewicz, Szymon Hołownia, Krzysztof Skiba, Tomasz Jastrun i Marcin Król.

Hasło główne startującej kampanii - „Nie ma świętych krów” - wymyślił sam Sylwester Latkowski. Slogan wpisuje się w ostatnie głośne publikacje „Wprost” dotyczące ministra transportu Sławomira Nowaka i jego powiązań z firmą reklamową CAM Media (więcej na ten temat) oraz Wojciecha Fibaka (zobacz szczegóły).

Kampania reklamowa „Wprost” oprócz autopromocji będzie obejmować telewizję, radio, internet, kina oraz outdoor (m.in. nośniki na warszawskich autobusach). Koncepcję kreatywną akcji i reklamy przygotowała agencja BBDO Warszawa na podstawie audytu marki „Wprost” zrealizowanego przez Marcina Kalkhoffa, partnera w kancelarii marketingowej BrandAuditors. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Nano należąca do grupy PMPG.

Według danych ZKDP, w marcu br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” (PMPG) wyniosła 67 854 egz. (zobacz szczegółowe dane).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję