Wrześniowy "CKM" z filmem wsparty kampanią

Do wrześniowego wydania miesięcznika "CKM" (Marquard Media Polska), który ukaże się na rynku jutro w nakładzie 150 tys. egz. i cenie 11,99 zł, dołączony zostanie film na DVD zatytułowany "Hannibal - po drugiej stronie maski". Numer wsparty zostanie kampanią promocyjną.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja realizowana będzie w telewizji (TVN, TVN Turbo, TVN 24, N Sport, MTV Polska, 4Fun TV, Kino Polska), w radiu (RMF FM, Radio Zet, Radio PiN, Radio Eska, Eska Rock), w prasie ("Przekrój", "Auto Świat", "Joy", "Shape", "Voyage") oraz w internecie (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl i Ckm.pl). Budżet kampanii wynosi 680 tys. zł.

Średnia sprzedaż ogółem "CKM" w okresie od stycznia do maja br. wyniosła 85 099 egz. (dane ZKDP).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem