Wschowa z nowym logotypem i identyfikacją wizualną

Wschowa ma nowy logotyp i cały system identyfikacji wizualnej, opracowany przez agencję Publicon.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Logotyp nawiązuje do herbu miasta – srebrnego krzyża jagiellońskiego na niebieskim tle oraz dwóch srebrnych pierścieni położonych między jego ramionami. W konstrukcji prostego i minimalistycznego znaku krzyż stał się literą H symbolicznie oddzielającą dwa rodzaje krojów pisma. Krój szeryfowy to nawiązanie do wielowątkowej historii królewskiego miasta. Krój bezszeryfowy to symbol współczesności i wyzwań, jakie dziś stoją przed Wschową.

grafika

 

- Po wielu latach funkcjonowania obecnego znaku i całego systemu identyfikacji gminy czuliśmy silną potrzebę zmiany. Od dawna podkreślam, że odkrywanie tożsamości Wschowy nie jest procesem zakończonym. Ciągle staramy się na nowo definiować zadania, które dziś stoją przed miastem. Jednocześnie czerpiemy ze wspaniałej historii i doświadczeń mieszkańców, którzy budują naszą wspólnotę. Nowy logotyp i identyfikacja wizualna świetnie oddają ten balans - mówi Konrad Antkowiak, burmistrz Wschowy.

Proces tworzenia systemu identyfikacji wizualnej rozpoczął się od warsztatu z udziałem burmistrza miasta oraz pracowników odpowiedzialnych za komunikację i promocję gminy. W toku prac nowy znak został wsparty dwoma uzupełniającymi się hasłami "Pozostań sobą" oraz "Właśnie tu". W założeniach autorów to odzwierciedlenie dążeń i motywacji mieszkańców miasta.

grafika

- Według wypracowanej przez nas strategii Wschowa to miasto, które niczego nie udaje. Nie pretenduje do tego, by być drugim Wrocławiem czy Zieloną Górą. Ma być autentyczną i samoświadomą marką, która podąża własną drogą. Marką, która z jednej strony akcentuje swoją bogatą, wielowiekową historię, z drugiej zaś pozostaje miejscem otwartym na nowoczesność. Wschowa to oferta dla ludzi, którzy szukają miejsca do mądrego życia - chcą pozostać sobą i żyć właśnie tu - wskazuje Michał Ulidis, dyrektor kreatywny agencji Publicon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]