Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne na minusie w I półroczu 2014

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne na minusie w I półroczu 2014

Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w I półroczu 2014 roku wyniosła 47 055 egz., czyli o 11,79 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należała do „Gazety Pomorskiej” (Media Regionalne), której średni wynik sprzedażowy w analizowanym odcinku czasu zmniejszył się o 8,69 proc. do 46 093 egz.

Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany” (Polskapresse), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w I półroczu 2014 roku wyniosła 33 430 egz., po spadku o 8,91 proc.

Z kolei najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” (Polskapresse), która w zestawieniu zajęła miejsce ostatnie. Średni wynik tej gazety zmalał o 16,41 proc. i ostatecznie wyniósł 4 101 egz.

 

W czerwcu 2014 roku pierwsze miejsce zajęła „Gazeta Pomorska”, którego średnia sprzedaż ogółem spadła względem czerwca 2013 roku o 5,47 proc. do poziomu 45 026 egz.

Druga pozycja należała do „Dziennika Zachodniego” (w dół o 8,44 proc. do 44 040 egz.), a trzecia do „Expressu Ilustrowanego” (spadek o 3,34 proc. do 34 420 egz.).

Również i w tym ujęciu wszystkie dzienniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła również „Polska Metropolia Warszawska” - było to 19,29 proc. do 3 740 egz.

 

Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]