„Wszystko za mniej” w kampanii Saab 9-3

W internecie trwa kampania reklamowa samochodów Saab 9-3. Akcję pod hasłem „Wszystko za mniej” przygotowały firmy Opcja i ACR.

km
km
Udostępnij artykuł:

Internetowa kampania modeli Saab 9-3 reklamuje ofertę „Wszystko za mniej” obejmującą pakiety luksusowego wyposażenia w standardzie. Przekaz podkreśla, że Saab 9-3 można kupić np. z pakietem Nordic bez żadnej dopłaty. Akcja jest skierowana do dobrze wykształconych i zarabiających osób w wieku 30-65 lat.

grafika

Kampania obejmuje bannery (Otomoto.pl, Goldenline.pl), mailing w serwisie e-gospodarka.pl oraz linki sponsorowane w Google. Akcję – zaplanowaną do końca lutego – przygotowały agencja Opcja (kreacja) i interaktywny dom mediowy ACR (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?