WWF zachęca do przekazania 1 proc. podatku na rysie w Polsce (wideo)

W telewizji, prasie oraz sklepach Piotr i Paweł ruszyła nowa odsłona kampanii „Ryś wraca do puszczy”. Akcję na zlecenie WWF przygotowały firmy Arteplaza, Rosenbot i PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama akcji „Ryś wraca do puszczy” WWF zachęca do przekazania 1 proc. swojego podatku na rzecz odbudowy kolonii rysi w Polsce. Przypomnijmy, że kampania rozpoczęła się w mediach jesienią ub.r. (więcej na ten temat).

Obecna odsłona akcji obejmuje telewizję (TVP, TVN, kanały tematyczne z oferty TVN i At Media), prasę („Polityka”, „Forum”, „Angora”) oraz delikatesy z sieci Piotr i Paweł (spoty na ekranach Call2Action). Kreację kampanii – zaplanowanej do 25 kwietnia – przygotowały agencje Arteplaza i Rosenbot, a media zaplanował i zakupił dom mediowy PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]