„Wygrywaj z krówką” w loterii serków Rolmlecz

Marka Rolmlecz (SM Mlekpol) startuje z pierwszą w swojej historii loterią konsumencką „Wygrywaj z krówką". Zabawa potrwa od 5 września do 30 października 2022 r.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolny serek homogenizowany Rolmlecz w okresie 5.09-30.10.2022 r. oraz zachować paragon i kod z opakowania. Następnie wystarczy wejść na stronę odmleczarzy.pl i zarejestrować zakup.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rolmlecz-mleczarze ##

Nagrody w loterii Rolmlecz

W trakcie trwania kampanii można wygrać nagrody: tygodniowe: 8 x 5000 zł na spełnienie marzeń oraz dzienne: 56 aparatów fotograficznych do uwieczniania niezapomnianych chwil oraz 560 lunchboxów z krówką do zabrania ze sobą wszędzie.

- Tegoroczna loteria z atrakcyjnymi nagrodami ma na celu utrzymanie wysokiej świadomości marki, jak również zaangażowanie odbiorców w jej historię i przekazywane wartości. Wierzymy, że wybierając nasze serki, konsumenci będą mogli cieszyć się prawdziwą przyjemnością smaku – mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.

Aktywności związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez ogólnopolską kampanię telewizyjną i radiową, działania digitalowe, kanały social media oraz materiały wspierające sprzedaż w sklepach.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda, brand manager marki oraz agencja OS3, która odpowiada ponadto za organizację loterii.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"