Wzrosty w Ameryce

Amerykańska branża reklamowa dynamicznie się rozwija - wynika z raportu firmy TNS.

mm
mm
Udostępnij artykuł:

Największym beneficjentem wzrostów w sektorze reklamowym okazała się telewizja kablowa. Reklamodawcy przeznaczyli na nią o 15,3% więcej pieniędzy niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Oznacza to, iż na reklamy w stacjach kablowych wydano 7,9 miliarda dolarów.

Mniejszą kwotę niż na "kablówkę" przeznaczono w pierwszej połowie roku na reklamę w internecie. Na to medium reklamodawcy przeznaczyli prawie 4 miliardy dolarów, co stanowi wzrost o 9,4%.

Reklamowe budżety są jednak coraz rzadziej przeznaczane na radio. Nakłady reklamowe na to medium spadły o 3,3%.

Według raportu, na reklamę w USA we wszystkich mediach w pierwszej połowie 2005 roku przeznaczono 70,5 miliarda dolarów. Oznacza to wzrost o 4,5%.

mm
Autor artykułu:
mm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały