Yahoo, Microsoft i AOL łączą siły na rynku reklamy online

Yahoo, Microsoft i AOL będą wzajemnie sprzedawać przestrzeń reklamową na swoich stronach internetowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

O współpracy Yahoo, Microsoftu i AOL, która miałaby zagrozić dominującej pozycji Google oraz rosnącemu zagrożeniu ze strony Facebooka, nieoficjalnie mówiło się już od września (więcej na ten temat).

Teraz firmy ogłosiły zawarcie porozumienia, które ma znacząco usprawnić proces kupna i sprzedaży internetowych reklam typu display.

Umowa przewiduje, że zarządzane przez Yahoo, Microsoft i AOL sieci reklamowe zintegrują swoje technologie RTB (real-time bidding) i będą wzajemnie oferować swoim klientom przestrzeń reklamową na należących do firm witrynach.

Porozumienie wejdzie w życie na początku 2012 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych