YOC Poland wzmacnia dział Studio

Do zespołu YOC Poland dołączyły Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch, wzmacniając dział Studio, odpowiedzialny za tworzenie kreacji reklamowych dla klientów prowadzących z YOC swoje kampanie mobile/digital. Jednocześnie pracę w firmie zaczyna też Maciej Krupa.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
YOC Poland wzmacnia dział Studio

Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch obejmują w YOC Poland stanowiska junior creative solution manager, wzmacniając dział Studio, który do tej pory był 5-osobowy.

- Specjalizujemy się w reklamach high-impact gdzie na ten właśnie “impakt” składa się wiele elementów składowych, w tym m.in. nasza autorska platforma transakcyjna VIS-X, autorskie zaawansowane formaty reklamowe czy odpowiedni dobór wydawców, udzielających swoje zasoby reklamowe, ale też właśnie odpowiednia kreacja i odpowiednio dynamiczne jej przygotowywanie czy modyfikowanie w trakcie kampanii. Dlatego jest dla nas ważne by robić to in-house i robić to jak najlepiej. I dlatego zależy nam na dynamicznym rozwoju działu Studio, bo to właśnie on jest kluczowy, by tworzyć high-impactowe kreacje dla naszych klientów - mówi Wojciech Nowański, managing director YOC Poland.

Magda Grosz-Górska ma 8 lat doświadczenia zawodowego, do YOC Poland przechodzi bezpośrednio z Lajt Mobile (Telestrada SA), gdzie przez ostatni rok jako samodzielna graficzka zajmowała się m.in. projektowaniem podstron, bannerów i ikon, wdrożeniem nowego brandingu marki, jak również przygotowywaniem grafik na potrzeby kampanii Google Ads.

Karolina Bloch bezpośrednio przed przejściem do YOC pracowała jako marketing junior & content creator w firmie Idea MM, a wcześniej przez dwa lata jako graphic designer & content creator w Funzeum.

Z kolei do działu Publisher Management (odpowiedzialnego za współpracę z wydawcami) dołącza Maciej Krupa, którego rolą na stanowisku junior publisher manager, będzie nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wydawcami współpracującymi z YOC oraz monitoring powierzchni wydawniczej pod względem viewability i jakości.

Przez ostatnie 2 lata Maciej Krupa pracował w firmie Lionbridge Poland, gdzie jako game testing associate zajmował się m.in. testowaniem oprogramowania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami