YouTube wprowadza do reklam interaktywne karty

Koncern Google wprowadził w serwisie YouTube karty dla reklamodawców. Dzięki temu mogą oni dodawać do swoich spotów dodatkowe informacje i treści na temat marki. - To uczyni YouTube’a bardziej kreatywnym obszarem dla firm i marketerów - podkreślają przedstawiciele serwisu.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
YouTube wprowadza do reklam interaktywne karty

Interaktywne karty według zapowiedzi będą umieszczane w oknie, w którym wyświetlany jest spot. Rozwiązanie ma być dostępne dla formatu reklamy TrueView, czyli tej, w której płaci się za rozpoczęcie odtwarzania kilpu lub obejrzenie go w całości.

Według zapowiedzi interaktywne karty będą mogły zawierać rozmaite informacje na temat konkretnego reklamodawcy, a także dodatkowe treści dostępne po kliknięciu przez użytkownika na wybraną kartę. W ten sposób, jak twierdzi Phil Farhi, dyrektor odpowiedzialny w YouTube za segment reklamowy, użytkownicy będą mieli dostęp do dodatkowych ciekawych treści, natomiast reklamodawcy otrzymają kolejne narzędzie do przyciągnięcia uwagi odbiorców.

- To rozwiązanie uczyni  YouTube’a jeszcze bardziej kreatywnym obszarem dla firm i marketerów - zaznacza Farhi w rozmowie z serwisem AdAge. - Dzięki kartom wykonujemy kolejny krok w kierunku interaktywności naszej platformy reklamowej.

YouTube już wcześniej pozwalał markom na umieszczanie na filmach tak zwanych adnotacji. Jednak były one ograniczone jedynie do przekazu tekstowego, i dostępne tylko w wersji serwisu przeznaczonej dla desktopów. Tymczasem interaktywne karty będą zawierały różnego rodzaju przekaz nie ograniczony jedynie do tekstu, będą też dostępne dla wszystkich użytkowników, także tych korzystających z YouTube’a na urządzeniach przenośnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej