Z BR TVP do Mediaedge:cia

Beata Leszko, specjalista ds. obsługi klienta w dziale trafficu Biura Reklamy TVP, rozstanie się z firmą i przejdzie do domu mediowego Mediaedge:cia.

Media&Marketing Polska
Media&Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

Z BR TVP jest związana od 2 lat, a w Telewizji Polskiej pracuje od 1990 r. Mediaedge:cia prowadzi obecnie intensywną rekrutację pracowników, 1 sierpnia dołączyło sześć nowych osób, które przechodzą serię szkoleń. Rekrutacja wiąże się z pozyskaniem ostatnio znaczącego nowego biznesu, m.in. Nestle i Ikei.

Media&Marketing Polska
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady