Z Starcomu do MTV

Tomasz Bruss dołączył do zespołu MTV Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tomasz Bruss objął stanowisko Sales & Sponsorship Managera w MTV Networks Polska. Bruss przeszedł do MTV z domu mediowego Starcom gdzie zajmował stanowisko Media Managera.

O przejściu do MTV mówi: "Bardzo cieszę się, że będę miał szansę współtworzyć najbardziej wyrazistą i nośną  markę na rynku mediów. To niezwykle doświadczenie znaleźć się w samym środku telewizji, która zawsze jest o krok do przodu i kreuje trendy." 

W MTV Networks Polska Bruss odpowiedzialny będzie m.in. za rozwój strategii sprzedaży należących do firmy kanałów MTV Polska i MTV Classic. Do jego kluczowych zadań należeć będzie pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad projektami sprzedażowymi i ścisła współpraca z brokerem reklamowym MTV Networks Polska.

Tomasz Bruss ma 31 lat. W 1998 r. uzyskał tytuł Magistra Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. Karierę zawodową rozpoczynał w agencji reklamowej D'Arcy. W 1999 r. przeniósł się do domu mediowego Starcom, gdzie piastował kolejno funkcje Media i Senior Media Plannera/Buyera, aby ostatecznie objąć stanowisko Media Managera. Podczas pięcioletniej  pracy w Starcomie współpracował z takimi klientami jak Procter & Gamble, Kompania Piwowarska i Polkomtel S.A. Ostatnio kierował zespołem obsługującym firmę Kraft Foods.

Prywatnie interesuje go muzyka, nauki społeczne i humanistyczne. Studiuje Filozofię i Etykę w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu