„Za życie niezwyczajne” w kampanii Finlandia Vodka

Startuje globalna kampania reklamowa wódki Finlandia Vodka (produkowanej przez Brown-Forman) pod hasłem „Za życie niezwyczajne”. Akcję, mającą charakter wizerunkowy, producent przygotował wspólnie z agencją reklamową Wieden+Kennedy London i fotografem Pierre’em Wintherem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Za życie niezwyczajne” w kampanii Finlandia Vodka

Rozpoczęta właśnie kampania Finlandia Vodka ma inspirować odbiorców do niezwyczajnego życia, zachęcając do celebrowania różnych chwil i doświadczania ich w mniej zwyczajny sposób oraz przełamywania rutyny poprzez odkrywanie codzienności na nowo i poszukiwanie przyjemności, nawet niewielkich.

- Ta kampania przekształca markę Finlandia Vodka, dotychczas skoncentrowaną głównie na produkcie, w markę utożsamianą ze sposobem życia - przekonuje Alexander Sneen, global marketing director segmentu wódek w Brown-Forman. - Kampania otwiera nowy, odważny kierunek komunikacji Finlandia Vodka. Wizerunek marki, która niezmiennie kojarzona jest z najnowszymi trendami w światowym designie, wzbogacony został o elementy odwołujące się bezpośrednio do stylu życia - dodaje Katarzyna Obuchowicz, marketing director w Brown-Forman Polska.

grafika

Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja Wieden+Kennedy London. W reklamach wykorzystywane są zdjęcia znanego fotografa Pierre’a Winthera (współpracującego wcześniej m.in. z markami Diesel, Levi’s i Hugo Boss). Fotografie pokazują intrygującą przestrzeń z ludźmi pokazującymi oryginalny styl życia.

grafika

W Polsce kampania obejmie  głównie materiały POS oraz eventy w wybranych klubach w całym kraju.

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana