"Duże zakupy" w reklamach Żabka Jush

Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, że przy pomocy aplikacji duże zakupy spożywcze są nie tylko wygodne, ale także szybkie i opłacalne.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Duże zakupy" w reklamach Żabka Jush

Kampania podkreśla, że dzięki aplikacji konsumenci mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe i buduje też świadomość szerokiego asortymentu. 

W akcji „Duże zakupy robi się na Żabka Jush!” podkreślana jest możliwość zrobienia dużych zakupów w aplikacji, co stanowi idealne rozwiązanie dla rodzin, a także osób ceniących sobie wygodę i nowoczesne rozwiązania. Tym samym Żabka Jush chce zrewolucjonizować sposób robienia zakupów przez konsumentów, którzy wolą spędzać czas inaczej niż w wielkopowierzchniowych sklepach.

- Jesteśmy jednym z liderów ekspresowych  zakupów, a teraz chcemy pokazać konsumentom, że jesteśmy idealnym partnerem również przy większych zamówieniach. Pokazujemy, że za pomocą naszej usługi klienci mogą zamówić duże zakupy z dostawą jeszcze tego samego dnia, a nawet w godzinę, co jest naszym zdecydowanym wyróżnikiem na rynku – mówi Magdalena Marzec, head of brand w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush.

820 tys. użytkowników
Komunikacja podkreśla szeroki asortyment produktów, który w bieżącym roku urósł o 20proc. Z kolei w supermarkecie delio w ciągu ostatnich kilku miesięcy wprowadzone zostało blisko 2 tysiące nowych produktów. Aplikację ściągnęło już ponad 820 tys. użytkowników. - Wspólna platforma dla Jush i delio, którą promowaliśmy w kampanii „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!”, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem użytkowników, co widzimy również w wynikach biznesowych. Jej stworzenie jest odpowiedzią na trend upraszczania sobie życia. I to jest nasz nadrzędny cel. Naszym klientom chcemy dostarczać jak najlepsze doświadczenia zakupowe – dodaje Magdalena Marzec.

Kampanii towarzyszy także akcja promocyjna skierowana do klientów. W jej ramach, we wrześniu i październiku, zostanie wybranych po 5 produktów w obniżonych cenach, niezbędnych w każdym domu, które pojawią się na nośnikach OOH i w całej komunikacji. Rabaty będą sięgać nawet 50 proc., a zostaną nimi objęte m.in. masło, olej Kujawski czy lody Ben & Jerry’s. 

Szeroka kampania w Warszawie, Krakowie i internecie
Marka będzie widoczna na ulicach Warszawy i Krakowa dzięki billboardom oraz reklamom na przystankach, miejskich rowerach i autobusach. Kampania będzie również obecna online, na portalach społecznościowych i stronach internetowych, w radiu i w internecie.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith, a działania online Tribe47. Za działania z influencerami odpowiada agencja bosko, a za niestandardowe działania oraz PR –  Flywheel PR. Kampania potrwa do końca października.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?