Zamiana mężów w kampanii Fortuny

Marka Fortuna (Agros Nova) w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnejpromuje nową linię soków wielowarzywnych WW+, które w lutym trafiłyna sklepowe półki.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

30-sek. spot, wyprodukowany dla Agros Nova przez agencję DDBWarszawa, pokazuje z lekkim przymrużeniem oka (pomysł zamiany"zwykłych" mężów na mężów "z żeń-szeniem") benefity płynące zregularnego spożywania żeń-szenia, który teraz można znaleźć wunikalnej linii soków wielowarzywnych Fortuna WW+.

Spot od kilku dni emitowany jest w siedmu ogólnopolskichstacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TVN7, TV4),w kanałach tematycznych At Media oraz TVN24.

Obok kampanii telewizyjnej nowe wdrożenie Fortuny wspieraszeroka kampania w prasie konsumenckiej (magazyny lifestyle'owe,poradnikowe, parentingowe, TV-guide'y).

Równolegle realizowana jest akcja promocyjna w największychklubach fitness i siłowniach na terenie całego kraju. Dla potrzebkampanii uruchomiony został również nowy, specjalny serwisinternetowy pod adresem: fortuna.com.pl.

Agencja: DDB WarszawaAccount director: Michał CzarkowskiDyr. kreatywni: Józef Dutkiewicz / Mariusz PituraSenior art. director: Marcin ZaborskiSenior copywriter: Michał DesowskiProducent agencyjny: Magdalena Ledóchowska

Planowanie i zakup mediów: MediaComStrona www: Kamikaze

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?