„Zapełnimy Twoją nową lodówkę” - Saturn promuje się z Frisco.pl (wideo)

Ruszyła wspólna promocja elektromarketów Saturn i sklepu internetowego Frisco.pl. Akcję , prowadzoną pod hasłem „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather, Badi Badi, Efektura, Golden Submarine i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę” każdy, kto od 12 do 18 czerwca kupi lodówkę w sklepie stacjonarnym lub serwisie internetowym Saturna, otrzyma bon na zakupy w sklepie internetowym Frisco.pl. Wartość bonu wynosi od 150 zł do 750 zł, w zależności od ceny kupionej lodówki.

grafika

Promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, stacje tematyczne), radiu (RMF FM, Radio ZET, Trójka) oraz internecie (Onet.pl, WP.pl, YouTube).

Kreacją spotów telewizyjnych i radiowych zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a produkcją - firmy Badi Badi i Efektura. Za działania w internecie odpowiada agencja Golden Submarine, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Universal McCann (telewizja) oraz dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska (pozostałe media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"